Tilaus- ja toimitusehdot

Joulupuoti Wanha Riihi

Tilaus- ja toimitusehdot päivitetty 24.42024.

Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen ja toimitus

1. Yleistä

Joulupuoti Wanha Riihi, Y-tunnus: 3316665-6, osoite: Kukkulanraitti 38, 90910 Kontio; myy tuotteita kuluttajille manner-Suomen alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Toimitusehtomme ovat voimassa 1.4.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtojamme aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen tilausta tehdessäsi verkkokaupastamme.

2. Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokauppamme tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on nähtävillä kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen tilauksen hyväksymistäsi. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, joka näkyvät ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

3. Toimituskulut

Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet veloitettavat toimituskulut ostoskorissasi ennen tilauksen hyväksymistäsi.

4. Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppasivustollamme klikkaamalla niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi Joulupuoti Wanhan Riihen verkkokaupasta, sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin kerromme tilauksen peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen myötä sopimuksen välillemme.

5. Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

6. Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun Joulupuoti Wanha Riihi on vastaanottanut tilauksesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta näet kaikki tilauksesi tiedot, myös käytetyn maksutavan. Tarkista tilausvahvistuksen sisältö tuotteineen ja yhteystietoinesi. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä: info@wanhariihi.fi. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

7. Toimitustapa

Joulupuoti Wanha Riihi toimittaa tilaukset käytössä olevalla verkkokaupassa mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

8. Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme manner-Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 arkipäivää.

9. Peruutus­oikeus ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkaana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Mikäli haluat tehdä palautuksen, palautuksesta aiheutuneet palautuskulut jäävät asiakkaan maksettavaksi. Mikäli palautettava tuote on alkuperäisessä käyttämättömässä kunnossa, tuotteen hinta palautetaan asiakkaalle. Palautuksesta aiheutuneita lähetyskuluja ei makseta takaisin asiakkaalle. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä asianmukaisesti pakattuna ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Huomioitavaa on, että tilauksen noutamatta jättäminen noutopisteestä tai kotiinkuljetuksen vastaanottamatta jättäminen ei ole palautus.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme lisäohjeiden saamiseksi:
info@wanhariihi.fi

Palautusosoitteemme:
Joulupuoti Wanha Riihi
Kukkulanraitti 38, 90910 Kontio
p. 040 725 2107

10. Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan tilauksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai on virheellinen tai ei muuten vastaa tilaustasi, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme sopiaksemme virheen korjaamisesta. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Selvästi kuljetuksessa vaurioituneesta paketista tulee asiakkaan tehdä viipymättä reklamaatio myös kuljetusyhtiölle.

11. Asiakaspalvelu

Joulupuoti Wanha Riihi auttaa sinua kaikissa tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä joko sähköpostitse tai puhelimitse:

Sähköposti: info@wanhariihi.fi
Puhelin: 040-7252107

Asiakaspalvelu avoinna Ma-Pe klo 10.00-14.00

12. Vastuunrajoitus ja erimielisyydet

Joulupuoti Wanha Riihi ei vastaa sen tyyppisestä sopimusrikkeestä, joka johtuu myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta asiasta. Joulupuoti Wanha Riihi ei vastaa tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä välillisestä, välittömästä tai muusta vahingosta kuin mitä kuluttajansuojalaissa on määrätty. Pyrimme hoitamaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan tilanteen vaatiessa yhteyttä asiakaspalveluumme.